Termeni și condiții

Termeni & Condiții

Avem misiunea de a ii transforma pe toți ce ni se alatură în persoane pentru care succesul în carieră reprezintă varianta indubitabilă.

În momentul în care începi interacțiunea cu noi este important să te asiguri de faptul că ai luat la cunoștință nu doar Politica de Confidențialitate și Politica Cookie pe care le folosim, ci și termenii și condițiile față de care ești sau nu de acord și de care va depinde încheierea sau nu a unui raport cu noi.

Știi deja că ești bine venit pe site-ul nostru, dar pentru a facilita desfășurarea raporturilor dintre noi te invităm să consulți următorii Termeni și Condiții pe care ți le-am pregătit structurat și concis în rândurile de mai jos!

Cuprins

I. Introducere

         1.1 Cine suntem noi?
         1.2 Cine ești tu?
         1.3 Cum înțelegem termenii pe care îi utilizăm? Definiții.

II. Politica noastră privind caracteristicile principale ale vânzării ori încheierii unui contract de prestări servicii cu noi;

         2.1 Modalități de încheiere a contractelor pentru achiziționarea produselor ori prestarea serviciilor aferente cursurilor de instruire, formare profesională, corporate și altele asemenea;
         2.2 Modalități de plată aferente produselor achiziționate/cursurilor contractate;
         2.3 Facturare;
         2.4 Prestarea serviciilor, livrarea produselor și accesarea produselor digitale;

III. Transferul riscului și proprietății asupra produselor
IV. Dreptul tău de retragere
V. Garanții
VI. Proprietate intelectuală
VII. Marketing și parteneriate
VIII. Răspunderea noastră și răspunderea ta
IX. Limitări și excluderi
X. Sesizări, recomandări și reclamații
XI. Colectarea, prelucrarea și stocarea datelor cu caracter personal a persoanelor fizice
XII. Forța majoră
XIII. Soluționarea litigiilor
XIV. Modificarea și actualizarea termenilor și condițiilor

I. Introducere

Toate cele pe care le regăsești în documentul următor însumează Termenii și Condițiile noastre, afișate în format electronic, pe site-ul nostru și aplicabile oricărui tip de interacțiune cu noi, indiferent de locul în care ne găsești (Website, Facebook, Instagram etc.). Astfel, în momentul în care te hotărăști să batem palma cu privire la achiziționarea unora dintre produsele noastre ori spre contractarea unui serviciu, te invităm să consulți acest document spre a te asigura de asumarea clară a tuturor celor față de care îți oferi acordul.

1.1 Cine suntem noi?

SENSORIAL REALM S.R.L. este un centru de formare profesională și instruire din București pe care îl vom denumi în continuare ,,REALM”, ,,SENSORIAL REALM ”, ,,Compania”, ,,Centrul”, ,,Societatea” pe parcursul acestui document. Centrul nostru vizează așadar îmbunătățirea abilităților persoanelor cu care interacționăm, formarea de noi competențe și livrarea unor servicii de excelență din sfera educațională și de training spre asigurarea celor mai înalte standarde ale pieței și îmbunătățirea nivelului calității muncii.Îți reamintin faptul că această politică se aplică inclusiv celor pe care le postăm și oferim în conținutul paginilor noastre de socializare, nu doar prezentului website, prin urmarea consultarea sa periodică ar fi indicată pentru asigurarea celor mai bune și sigure practici dintre noi.

Nume societate: SENSORIAL REALM S.R.L.
Obiect activitate principal: Centru de integrare și terapie senzorială
Sediu profesional: Bulevardul Chișinău, nr.21, București, sector 2, România
Punct de lucru: Bulevardul Unirii, nr. 27, bl. 15, sc. 2, et. 1, ap. 26, sector 4, București, România
Nr. înregistrare ONRC: J40/21274/09.11.2023
CUI: 49094890
Număr Telefon: +40 722 291 066 / +40 761 777 858
E-mail: contact@terapie-realm.ro / programari@terapie-realm.ro / comenzi@terapie-realm.ro

1.2 Cine ești tu?

La momentul acesta ești nu doar o persoană aflată în căutarea unor produse sau servicii, ci o persoană clar interesată de serviciile noastre ceea ce înseamnă că navigând pe site-ul nostru ești unul dintre utilizatori.

De altfel, citind acești Termeni și Condiții și oferindu-ți acordul pentru acestea prin plasarea unei comenzi ori contactarea noastră spre încheierea unui contract de prestări servicii cu noi îți manifești acordul față de cele menționate de noi și te arăți încântat față de cele despre care te-am încunoștințat. Încheind un contract cu noi îndeplinești noua poziție, devenind din simplu utilizator, unul dintre clienții noștri.

1.3 Cum înțelegem termenii pe care îi utilizăm?

Definiții

Uneori poate fi dificil să înțelegem perfect unii dintre termenii cu care luăm contact, așa că ne-am gândit la definirea câtorva dintre cei mai importanți spre a ne asigura de evitarea oricăror confuzii.

     Prestator/Vânzător – cu privire la acești doi termeni îți sugerăm să te gândești simplu la noi, mai precis Prestatorul sau Vânzătorul este SENSORIAL REALM SRL, o societate cu răspundere limitată ale cărei detalii ți le-am oferit și în rândurile de mai sus.

     Client – odată ce ești interesat de produsele sau serviciile noastre și îți dorești să achiziționezi unul dintre acestea ori să închei un contract de prestări servicii cu noi, fie că ești o persoană fizică ori o persoană juridică reprezentată de o persoană fizică, tu ești clientul nostru.

     Produse – prin acestea vom înțelege în fapt orice materiale, bunuri, obiecte, cursuri și chiar servicii pe care noi, în calitate de Prestator sau Vânzător ți le oferim ție, Clientului.

     Comanda – prin comandă înțelegem nu doar comenzile aplicate prin intermediul platformei noastre, ci orice fel de manifestare de voință spre achiziționarea unuia dintre produsele noastre ce urmează a fi finalizată prin plata și livrarea produselor față de care ți-ai manifestat interesul.

     Contract – în condițiile prevăzute de situația comenzilor online, prin contract vom înțelege acordul consensual al părților, realizat la distanță și fără prezența simultană a acestora, cu privire la vânzarea și achiziționarea unuia sau mai multor produse regăsite în conținutul platformei noastre. Astfel, lansarea comenzii înseamnă acceptarea de către client a termenilor și condițiilor noastre și acceptarea comenzii de către vânzător. Cu privire la contractele de prestări servicii, acestea pot fi încheiate atât la distanță, cât și fizic, prin prezența simultană a părților, în funcție de situațiile în care părțile se regăsesc.

     Platformă – prin acest termen facem trimitere atât la site-ul nostru web, cât și la toate celelalte pagini pe care Sensorial REALM  le administrează, precum cele regăsite în social media (Youtube, Tik Tok, Facebook ș.a.m.d.).

     Cont – pentru a avea posibilitatea de a plasa o comandă pe platforma noastră este necesar să creezi un cont, astfel încât prin identificarea ta prin intermediul utilizatorului (adresa de e-mail) și a parolei alese vei putea urmări comanda și verifica alte detalii precum comenzile tale anterioare.

     Comunitate – prin comunitate facem referire la acele secțiuni ale platformei unde ai posibilitatea de a interacționa cu noi și chiar cu ceilalți utilizatori prin intermediul comentariilor, recenziilor, opiniilor și recomandărilor voastre.

     Specificații – acestea fac referire la orice fel de detalii ce privesc produsele sau serviciile noastre, ele fiind regăsite în secțiunea de identificare a produselor, iar în cazul produselor fizice pe ambalajul acestora.

     Tranzacție – prin tranzacție facem trimitere la operațiunea de plată pe care tu, în calitate de client, o efectueazi către noi, în calitate de vânzător. Astfel, plata unei sume respective de bani reprezintă achiziționarea unuia sau mai multor produse dintre cele pe care le avem disponibile.

Nu uita! Utilizarea platformei noastre reprezintă acceptarea acestor Termeni și Condiții, iar plasarea oricărei comenzi ori încheierea unui contract cu noi nu trebuie să fie lipsită de luarea la cunoștință a Politicii noastre de Confidențialitate pe care o regăsești, de asemenea, în conținutul platformei noastre.

În cazul în care în urma parcurgerii acestor documente ești încă nelămurit ori ți-ai dori răspunsul la câteva întrebări suplimentare, nu ezita să ne trimiți un mesaj la adresa de e-mail: contact@terapie-realm.ro la care îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil, termenul limită fiind de maximum 30 zile calendaristice.

II. Politica noastră privind caracteristicile principale ale vânzării ori încheierii unui contract de prestări servicii cu noi

În momentul în care dorești să începi interacțiunea cu noi ne-ar plăcea să credem că ești de bună credință, drept urmare că înțelegi asumarea tuturor celor pe care le întreprinzi pe platforma noastră, inclusiv a faptului că persoanele cu care desfășurăm un raport trebuie să fie majore. În caz contrar, permisiunea unei persoane minore de a interacționa cu noi în numele tău reprezintă asumarea ta pe deplin, noi nefiind responsabili pentru astfel de fapte, însă rezervându-ne dreptul de a-ți limita accesul ulterior ori de a refuza acceptarea comenzilor ori solicitărilor tale.

Permitem așadar accesul către platformă, deci spre plasarea unei comenzi ori contractarea unui serviciu oricărei persoane ale cărei interese față de noi sunt legitime și nu aduc atingere vreunui drept al vreunei părți, fiecare persoană fiind în integralitate răspunzătoare pentru comportamentul său ori al reprezentanților aleși atât pe platformă, cât și pe orice alt element pe care Sensorial REALM îl reprezintă, atât în mediul online, cât și în offline.

Îți interzicem așadar orice fel de conduită care ar putea fi de natură a prejudicia pe noi ori colaboratorii noștri, amintindu-ți că utilizarea mijloacelor puse la dispoziție de platforma noastră reprezintă acceptarea prezentului document însumând Termenii și Condițiile noastre.

De altfel, îți amintim că prezentarea produselor prin intermediul descrierilor lor, indiferent de faptul că este vorba de preț, imagini și altele au titlu informativ, acestea putând suferi modificări oricând pe care ți le putem comunica atât pe e-mail, cât și telefonic, mod de comunicare pentru care, de asemenea, îți oferi acordul în momentul plasării unei comenzi, înțelegând relația noastră contractuală la distanță.

Cu siguranță vei găsi multe promoții de-a lungul timpului pe platforma noastră, întrucât ne dorim să fim mereu atenți la nevoile tale și chiar să te răsplătim pentru fidelitate, însă dorim să îți amintim că acestea vor fi supuse unor condiții speciale pe care le vom comunica atât pe platformă, cât și în momentul în care vei dori să beneficiezi de una dintre ofertele noastre.

Totodată, îți amintim că produsele nu pot avea stoc nelimitat, iar în cazul în care la plasarea unei comenzi se va constata lipsa stocului, te vom anunța în cel mai scurt timp pentru soluționarea de comun acord a situației respective. Vei putea astfel să accepți sau să refuzi propunerea noastră, însă te asigurăm că interesul nostru este de a găsi cele mai bune variante adecvate cerințelor tale.

În afara contractelor de prestări servicii pe care le putem încheia pentru cursuri, îți amintim că fiecare comandă plasată constituie încheierea unui contract, din care face parte inclusiv acest document, și care se realizează efectiv în momentul în care te notificăm cu privire la livrarea produselor ori la oferirea accesului către acestea. Notificările vor fi trimise fie prin e-mail, fie telefonic, în funcție de preferințele tale pentru a mențime o comunicare strânsă și cât mai benefică ambelor părți.

Nu uita că pentru orice fel de nelămuriri ne poți contacta oricând pe oricare dintre adresele de e-mail menționate aici (contact@terapie-realm.ro / programari@terapie-realm.ro / comenzi@terapie-realm.ro), la numerele de telefon afișate pe site-ul nostru.

În momentul în care începi interacțiunea cu noi este important să te asiguri de faptul că ai luat la cunoștință nu doar Politica de Confidențialitate și Politica Cookie pe care le folosim, ci și termenii și condițiile față de care ești sau nu de acord și de care va depinde încheierea sau nu a unui raport cu noi.

Știi deja că ești bine venit pe site-ul nostru, dar pentru a facilita desfășurarea raporturilor dintre noi te invităm să consulți următorii Termeni și Condiții pe care ți le-am pregătit structurat și concis în rândurile de mai jos!

2.1 Modalități de încheiere a contractelor pentru achiziționarea produselor ori prestarea serviciilor aferente cursurilor de instruire, formare profesională, corporate și altele asemenea

Așa cum ți-am explicat anterior, cu privire la plasarea comenzilor prin intermediul platformei noastre ori a oricăror alte canale oficiale deținute de noi, încheierea contractelor se realizează prin plasarea comenzii de către tine și acceptarea și realizarea acesteia spre a fi trimisă de către noi, cu indicația de a nu uita să iei în considerare faptul că prezentul document este parte a acestui contract.

Cu privire la încheierea contractelor de prestări servicii, fie că discutăm despre cursurile de instruire, de formare profesională, de tip corporate ori oricare altele, acestea se vor încheia fie la distanță, prin acordul consensual al părților, fie în prezența simultană a acestora la sediul nostru ori al clientului, fiecare contract fiind însoțit de un acord pentru prelucrarea datelor tale cu caracter personal, fiecare parte beneficiind de câte un exemplar al contractului și al acordului GDPR. De altfel, te notificăm să fii fără griji și să nu uiți că orice modificare pe care părțile o vor considera necesară la contract se va putea realiza prin întocmirea unui act adițional la respectivul acord al părților.

2.2 Modalități de plată aferente produselor achiziționate/cursurilor contractate

Produsele/serviciile pe care le oferim clienților noștri, de la un caz la altul, pot fi plătite fie în numerar, la adresa punctului nostru de lucru (Bulevardul Unirii, nr. 27, bl. 15, sc. 2, et. 1, ap. 26, sector 4, București, România), prin realizarea unei programări prealabile ce va asigura predarea produsului/prestarea serviciului și eliberarea bonului fiscal aferent plății ori prin efectuarea unui transfer bancar și transmiterea la adresa de e-mail: contact@terapie-realm.ro a confirmării de plată ce va genera mai departe parcurgerea tuturor procedurilor necesare de livrare/prestare a serviciului ca produsul nostru să ajungă la tine ori pentru a beneficia de serviciul contractat. Prețurile produselor/serviciilor pot fi afișate cu sau fără TVA, acest fapt fiind specificat pentru fiecare produs/serviciu în parte, iar costurile de livrare nu sunt incluse în aceste prețuri, ele fiind în totalitate asumate de către client, prin plata ramburs la momentul sosirii coletului conținând produsul sau produsele achiziționate/ serviciile contractate.

În cazul în care pentru unele dintre produsele/serviciile noastre ne vom asuma costurile de livrare, acest lucru va fi specificat la momentul achiziționării produsului/serviciului, în scris, la adresa de e-mail pe care ne-o comunici, de către noi, fie că este vorba de oferte promoționale, de premii câștigate în cadrul concursurilor organizate ș.a.m.d. Prin urmare, în cazul în care nu îți specificăm asumarea costurilor de livrare, acestea constituie în integralitatea obligația ta.

2.3 Facturare

Ne place să fim siguri de înțelegerea perfectă a tuturor celor pe care ți le transmitem, așadar îți reamintim că ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor noastre, respectând legislația în vigoare, acestea fiind exprimate sau comunicate prin intermediul platformei noastre ori prin e-mail. Prețurile sunt exprimate în lei, cu sau fără TVA, cu menționarea clară a fiecărui detaliu privind calcularea formei finale a acestora. Livrarea produselor ori încheierea contractelor de presări servicii reprezintă acceptarea prețului comunicat și a termenilor și condițiilor cărora colaborarea ori achiziționarea produselor se supune.

Nu ne plac situațiile neplăcute, motiv pentru care, în cazul în care la încheierea unui contract de prestări servicii cu noi îți comunicăm un preț pe care îl modificăm ulterior bazându-ne pe noi date și cerințe oferite de tine, îți oferim posibilitatea de a refuza noul preț și de a-ți restitui suma inițială în termen de maximum 30 zile lucrătoare, acest fapt atrăgând totodată anularea comenzii ori rezilierea contractului cu noi.

Pentru emiterea facturilor te atenționăm cu privire la importanța corectitudinii datelor pe care le oferi, întrucât fără transmiterea anumitor date personale, aceasta nu va fi posibilă. Elementele ce țin de colectarea, prelucrarea și stocarea datelor tale personale le regăsești în conținutul Politicii noastre de Confidențialitate pe care o poți consulta oricând pe platforma noastră.

În cazul plăților efectuate prin transfer bancar, îți vom emite inițial o factură proformă pe care dacă nu o achiți în termen de maximum 10 zile calendaristice, va atrage după sine anularea comenzii și imposibilitatea emiterii ulterioare a facturii fiscale. Te notificăm că există posibilitatea ca în cazul în care va fi necesar să plasezi o nouă comandă, prețurile să fie modificate.

În mod general, facturile vor fi transmise în format fizic, la momentul predării sau livrării produselor achiziționare, dar și în format electronic, la adresa de e-mail pe care ne-o comunici. Nu uita să verifici secțiunea SPAM înainte de a ne anunța cu privire la eventuale probleme privind primirea facturii fiscale. De asemenea, în cazul comenzilor plasate pe site, facturile vor putea fi regăsite întotdeauna și în contul tău de client.

Așa cum am menționat mai sus, te rugăm ca în momentul realizării unei plăți să revii către noi cu confirmarea de plată la adresa de e-mail: contact@terapie-realm.ro, iar la detaliile de plată, pentru evitarea oricăror situații neplăcute te rugăm să treci în mod negreșit numărul facturii și data la care aceasta a fost emisă.

De altfel, ne supunem în integralitate rigorilor legislației statului român, motiv pentru care la plata cu cardul bancar nu vom solicita sub nicio forma plăți suplimentare, însă te rugăm să iei aminte că ești pe deplin răspunzător de eventualele comisioane pe care banca emitentă a cardului tău ți le poate retrage, fie că vorbim despre diferența dintre monedele pe care le utilizezi pentru plata efectuată către noi ori oricare alte situații generate de conversa valutară și altele asemenea.

În momentul în care vei începe interacțiunea cu noi și vei crea contul de client vei observa posibilitatea de a obține abonamente ce îți vor permite vizualizarea sau achiziționarea unora dintre produsele noastre digitale. Înscrierea pentru beneficierea de un astfel de abonament va presupune debitarea lunară a contului tău pentru care îți oferi acordul la începutul achiziționării respectivului abonament. În cazul în care dorești renunțarea la acesta, va trebui să selectezi ștergerea acestuia din contul tău de client, în caz contrat debitarea lunară a sumei aferente abonamentului tău continuând. Te rugăm să ai în vedere că niciuna dintre sumele deja plătite pentru abonamentele noastre nu va fi returnată și, de asemenea, îți asumi orice plată efectuată din greșeală, eroare sau lipsa atenției față de luarea la cunoștintă a prezentului document, precum ștergerea produselor la care dorești să renunți.

În cazul produselor achiziționate, fie că este vorba despre cele fizice ori cele în format digital, plata poate fi efectuată doar integral, în timp ce în cazul facturilor emise lunar pentru cursurile de instruire, formare profesională, corporate și altele, plata poate fi făcută integral sau parțial, în maximum trei tranșe, fără depășirea termenului scandent al facturii ce poate atrage plata penalităților, așa cum va fi specificat în contractul de prestări servicii încheiat cu societatea noastră. De altfel, pentru astfel de plăti, ca și pentru cele integrale, te rugăm, de asemenea, să trimiți confirmarea la adresa de e-mail: contact@terapie-realm.ro, iar la detalii să menționezi plată parțială, numărul facturii și data la care aceasta a fost emisă.

Te notificăm cu privire la faptul că ești pe deplin răspunzător de datele de facturare pe care le comunici, orice fel de prejudiciu ce ar putea surveni ca urmare a erorilor sau greșelilor realizate prin transmiterea defectuoasă a datelor de facturare căzând în sarcina responsabilității tale.

2.4 Prestarea serviciilor, livrarea produselor și accesarea produselor digitale

Când discutăm despre prestarea serviciilor, îți amintim că suntem un Centru de formare profesională și instruire, ceea ce înseamnă că printre serviciile pe care le putem presta pentru tine, se enumeră, cu primordialitate susținerea cursurilor pe care le avem disponibile și pe care tu le soliciți considerând că sunt potrivite nevoilor tale.

Cu privire la încheierea contractului de prestări servicii, te notificăm cu privire la faptul că ești în integralitate răspunzător față de datele pe care ni le furnizezi, cu referire la corectitudinea și veridicitatea lor.

În acest sens, te rugăm ca la momentul în care primești documentele spre semnare să manifești o atitudine extrem de riguroasă față de verificarea datelor regăsite în document, iar în cazul în care sesisezi nereguli, te rugăm să ne anunți spre modificarea celor neconforme.

Astfel, ești singurul răspunzător pentru orice prejudicii, întârzieri ori despăgubiri ce pot decurge din transmiterea incorectă sau incompletă a datelor necesare încheierii unui contract.

În cazul în care în urma contractării unuia sau mai multor servicii ai realizat necesitatea unor alte asemenea, te rugăm să fii atent cu privire la faptul că ne rezervăm dreptul ca pentru astfel de situații să încheiem noi contracte sub forma unor noi comenzi, prețurile putând fi modificate în aceste condiții, față de cel cunoscut la încheierea contractului inițial.

Față de livrarea produselor, așa cum te-am notificat și anterior, reiterăm faptul că acestea, în cazul în care nu sunt ridicate de către tine de la adresa punctului nostru de lucru, vor fi transmise prin intermediul serviciului de curierat, pe care ne rezervăm dreptul de a-l alege, costurile de livrare fiind în integralitate în sarcina ta, prin plata acestora la momentul primirii coletului. Cu privire la costurile de livrare te vom anunța la momentul plasării comenzii ori în momentul imediat ulterior plasării acesteia, având dreptul de a refuza și de a anula astfel comanda pentru care în termen de 30 zile calendaristice îți vom trimite banii înapoi. Totodată, cu privire la timpul de livrare, te vom anunța în momentul realizării formularelor de livrare, termenul fiind aproximativ și bazat strict pe experiența noastră anterioară. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru niciun fel de prejudiciu cauzat de întârzierea livrărilor ori pierderea coletelor, acestea fiind în sarcina livratorului.

În cazul în care vei beneficia de livrarea gratuită a coletului conținând comanda produselor te vom notifica cu privire la acest fapt la momentul expedierii comenzii ori chiar la momentul plasării acesteia.

În cazul în care la momentul livrării nu vei fi găsit la adresa indicată, curierul va proceda la efectuarea unei noi încercări, iar ulterior produsele vor fi returnate, costurile pentru noua livrare fiind suportate și asumate de către tine, indiferent de valoarea produselor comandate și de motivele pentru care nu ai fost găsit la adresa de livrare selectată la momentul plasării comenzii.

În cazul produselor digitale la care, în mod evident, vei avea accesor în format electronic, te informăm că livrarea se poate face prin intermediul unui link, prin intermediul unui cod ori chiar prin simpla introducere a parolei aferente contului tău ce va dovedi accesul la abonamentele ce oferă posibilitatea anumitor servicii, cu mențiunea că accesul trebui să fie individual, fapt ce constituie asumarea prejudiciilor și atingerilor pe care ni le aduci în condițiile în care împarți produsele digitale achiziționate cu alte persoane pe care le putem identifica prin multiple mijloace specifice.

Atenție! Cu privire la situațiile de forță majoră, cele de tulburări civile, pandemii, epidemii, războaie, explozii și altele asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula sau întârzia livrarea oricărei comenzi fără ca acest lucru să aducă vreo obligație pecuniară de partea noastră.

În unele situații, pentru a ne asigura de faptul că păstrezi datele oferite de către noi pentru conectarea către accesul materialelor achiziționate, înțelegând faptul că îți este strict interzisă împărtățirea acestora, ne rezervăm dreptul de a ne asigura de utilizarea individuală și de indentitatea ta prin realizarea unui apel telefonic sau video, aspect pe care ni-l rezervăm față de orice utilizator, client, abonat al comunității noastre.

III. Transferul riscului și proprietății asupra produselor

La momentul ambalării produselor ne vom asigura de protejarea acestora și de depunerea tuturor eforturilor necesare pentru minimizarea riscului de deterioarare pe parcursul livrării.

Cu toate acestea, dacă la momentul intrării în posesie a produselor, acestea sunt deterioarate, transferul riscului de pierdere ori deterioarare merge către tine.

De altfel, dacă la momentul la care ne adresăm unor terțe persoane spre realizarea livrării produselor către tine, acestea sunt afectate, pierdute ori deterioarate, soluționarea problemelor cade între tine și transportator.

Proprietatea asupra produselor va fi transferată în momentul în care ai efectuat plata și ai primit coletul la adresa de livrare pe care ai indicat-o.

În cazul produselor digitale, dreptul de proprietate rămâne în exclusivitate de partea noastră dreptul tău de proprietate fiind exclusiv, pe perioadă valabilității stabilite de noi, sub stricta interzicere a posibilității de a transfera acest drept și către terțe persoane.

IV. Dreptul tău de retragere

După cum te-am obișnuit deja, ne place să ne asigurăm de informarea ta corectă, drept urmare îți reamintim că unele dintre produsele noastre sunt exceptate de la obligativitatea noastră de a-ți returna banii, în special acest fapt aplicându-se materialelor personalizate ori realizate în conformitate cu standardele, preferințele, indicațiile tale.

În cazul produselor ce sunt susceptibile returnării ne vom asigura de faptul că aceasta se va realiza în termen de maximum 30 de zile calendaristice. Îți reamintim că prin dreptul tău de retragere, în cazul produselor pe care ți le oferim în format fizic, beneficiezi de un termen de 14 zile calendaristice, termen ce curge de la data la care intri în posesia efectivă a produselor pe care le-ai comandat ori data încheierii contractului de vânzare, în cazul produselor digitale, ce nu pot fi livrate pe suport material.

Dacă vrei să aprofundezi și să înțelegi mai bine cele pe care le presupune ,,dreptul tău de retragere”, te rugăm să consulți art.9 al OUG.34/2004 ori să ne contactezi pentru a discuta și a te lămuri cu toate cele necesare.

În situații excepționale, ne rezervăm dreptul de a returna sumele aferente unor produse personalizate, însă numai în condițiile pe care le vom stabili împreună cu tine, fie că ese vorba despre o plată parțială, fie că este vorba despre o plată totală.

Prin bunuri realizate conform specificaților clientului înțelegem orice bunuri care nu sunt prefabricate, realizate pe baza opțiunilor individuale sau a deciziei clientului.

Pentru a înțelege mai ușor care sunt situațiile ce prezintă excepții de la exercitarea dreptului de retragere, te invităm să consulți art. 16 al OUG 34/2014 ori să ne contactezi la adresa de e-mail contact@terapie-realm.ro pentru a discuta nelămurile tale.

V. Garanții

Cu privire la produsele fizice pe care le comercializăm te notificăm că acestea beneficiează de garanția legală de conformitate, așa cum precizează legislația în vigoare. De altfel, niciun client nu va avea posibilitatea de a solicita o garanție extinsă față de cea menționată în fișa produsului. Garanția extinsă este posibilă doar în condițiile în care fișa de prezentare a produsului specifică o astfel de garanție, produsele și garanția acestora de conformitate fiind supuse legii nr. 449/2003.

Prin garanție înțelegem repararea produselor, înlocuirea acestora ori rambursarea valorii pentru produsele ce sunt considerate neconforme.

Răspunderea pentru astfel de situații de neconformitate poate fi angajată doar în condițiile în care aceasta apare pentru produsele cu o durată medie de utilizare de doi ani și într-un termen de doi ani conform art. 9-14 din legea 449/2003.

Față de produsele electronice/digitale îți amintim că acestea nu vor beneficia de garanție legală în momentul în care acestea presupun accesul imediat, însă în anumite situații a căror considerație o vom decide noi vom putea implementa o formă de politică de garanție comercială, bazându-ne pe un anumit termen ce ne va permite ulterior returnarea parțială sau totală a sumelor achitate de către tine.

Condițiile speciale menționate cu privire la produsele digitale vor fi menționate în dreptul fiecărui produs.

VI. Proprietate intelectuală

Tot ceea ce regășești pe site-ul nostru este creat de noi ori avem drept de folosință asupra respectivelor elemente, ceea ce înseamnă că din punctul de vedere al proprietății intelectuale te angajezi în respectarea acesteia în momentul în care devii utilizator al site-ului nostru, mai precis îți asumi o serie de elemente ce-ți sunt interzise cu strictețe:

Sub nicio formă nu ai voie să faci Print-Screen, să înregistrezi ori să descarci sub orice formă resursele existente pe site-ul nostru, în afara celor ce au destinația specială spre a fi descărcate.

Sub nicio formă nu ai voie să împărtășești materialele noastre ori informațiile regăsite în cadrul platformelor pe care le deținem, indiferent de forma de comunicare pe care o folosești.

Totodată, cu privire la drepturile de autor și orice alte drepturi de proprietate intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare cu privire la produsele noastre, dar și cu referire la denumirile comerciale, mărcile și oricare alte asemenea, îți reamintim că nu ai niciun drept și că nu poți avea nicio pretenție, toate acestea aflându-se în proprietatea noastră exclusivă.

Prin cele pe care le deținem, facem referire nu doar la produsele supuse vânzării, ci și la imagini, înregistrări, texte, simboluri și orice alte elemente ce fac parte din proprietatea noastră și pe care tu îți asumi să le utilizezi fără a aduce vreo atingere ori a prejudicia vânzătorul.

Mai precis, îți este stric interzis să utilizezi platforma în scopuri nepermise, în scopuri nelegitime ori în scopuri ale căror destinație nu am prevăzut-o.

Cu privire la materialele scrise, înregistrate pe care alegi să le împărtășești cu noi prin postarea acestora în conținutul platformelor noastre te obligi la înțelegerea faptului că ne cedezi drepturile tale de autor oferindu-ne astfel posibilitatea de a folosi acele materiale sub orice formă și în orice condiții chiar și în cazul încetării colaborării noastre, fără a avea pretenția unor contraprestații.

De altfel, în cazul în care în urma publicării unor materiale în conținutul platformelor noastre decizi publicarea acestora și în cadrul unor alte publicații, te obligi spre menționarea sursei inițiale a articolului, respectiv la menționarea datei publicării, a codului ISSN/ISSN-L și a link-ului ce face trimitere directă către noi.

Toate cele de mai sus se aplică și situațiilor în care participi în calitate de colaborator, utilizator sau client la vreunul dintre evenimentele noastre (podcasturi, interviuri video/scrise, live-uri, etc), dar și în cazul oricărei interacțiuni cu noi de tipul mesajelor, comentariilor, înregistrărilor. Cedarea drepturilor tale de autor către noi se va menține inclusiv după încetarea calității tale de client ori colaborator al societății.

VII. Marketing și parteneriate

În secțiunea aceasta vei regăsi informații cu privire la modalitățile noastre de promovare și chiar la comisioanele și ofertele de care poți beneficia, dar și cu privire la modalitățile pe care noi le-am prevăzut pentru posibilitatea de a deveni parteneri.

Astfel, alegem să ne promovăm prin intermediul cât mai multor canale disponibile pe social media (Facebook, Instagram, Tik-Tok etc), cât și prin orice alte mijloace de tipul campaniilor ori cele specifice elementelor de presă în scopul promovării noastre și al câștigării unei bune vizibilități în piața căreia ne adresăm. De altfel, acest lucru înseamnă că îți vom oferi oportunitatea de a fi în permanență informat cu privire la produsele pe care ți le oferim, la serviciile pe care le avem disponibile și chiar cu privire la concursurile, ofertele sau orice alte tipuri de evenimente în cadrul cărora poți obține discount-uri sau chiar produse sau servicii gratuite din partea noastră.

În momentul în care devii clientul nostru prin realizarea unui cont de abonat/client îți poți oferi acordul spre primirea informațiilor de tip marketing, acord pe care ulterior, în cazul în care consideri necesar ți-l poți retrage, însă te asigurăm de faptul că toate informațiile pe care le vei primi vor fi întotdeauna în avantajul tău.

Așa cum nu ne place să te plictisim, suntem înclinați în permanență spre evoluție și inovație, motiv pentru care nu refuzăm posibilitatea înaintării unor propuneri de proiecte prin care putem deveni chiar parteneri, însă pe care ne rezervăm dreptul să le aprobăm sau respingem în funcție de considerentele de la momentul respectiv.

În campaniile noastre de promovare vom putea folosi SMS-uri, e-mailuri, mesaje Whatsapp, Google Ads fie orice alte asemenea spre a ne asigura de faptul că atât clienții noștri, cât și potențiali clienți vor ajunge mai ușor la noi.

Pentru că ne place să-ți apreciem eforturile și să te răsplătim pentru recomandările făcute, atunci când vom considera propice, îți vom putea oferi reduceri pentru a ne asigura că vei fi încontinuare mulțumit.

Toate situațiile ce presupun obținerea unor discounturi ori existența unor oferte vor fi menționate pe site împreună cu produsul/serviciul cărora acestea se aplică.

Spre a ne promova review-urile/comentariile tale sunt orice formă (scrise, înregistrate, etc) sunt extrem de importante, însă te notificăm cu privire la faptul că fiecare dintre acestea sunt verificate și vor fi refuzate în cazul în care pot aduce vreun prejudiciu vreunei persoane ori imaginii societății în condiții nelegitime și sub forma unui limbaj trivial.

VIII. Răspunderea noastră și răspunderea ta

Luând în considerare faptul că suntem un centru de formare profesională, instruire și training și că îți oferim posibilitatea achiziționării unor produse didactice preconcepute ori realizate în conformitate cu specificațiile tale, dorim să îți amintim faptul că ne asumăm răspunderea strict față de acuratețea, veridicitatea informațiilor oferite și că nu ne asumăm niciun fel de răspundere cu privire la modalitățile în care alegi să le folosești și nici față de rezultatele, beneficiile pe care le obții sau nu în urma interacțiunii cu noi. Practic te asigurăm de faptul că informațiile pe care ți le oferim sunt corecte, verificate în concordanță cu legea și doar pentru acestea ne asumăm răspunderea.

Față de răspunderea ta îți amintim că în relația cu noi te afli fie în calitate de utilizator al platformei , fie în calitate de client, ceea ce te face direct răspunzător de elementele pe care alegi să le postezi, publici ori manifești în relația cu noi, motiv pentru care deși ne rezervăm dreptul de a verifica postările, acest lucru nu ne face răspunzători de conținutul acestora în situația în care nu am ajuns să le refuzăm înaintea constatării posibilităților de producere a unor eventuale prejudicii.

De altfel, ești răspunzător de originalitatea conținutului tău și de evitarea oricăror comportamente corespunzătoare plagiatului pentru care îți vei asuma răspunderea în integralitate.

Totodată, în cazul în care vom constata nereguli cu privire la cele pe care le manifești în relația cu noi ori cu ceilalți utilizatori ai noștri ne rezervăm dreptul de a-ți restricționa accesul la produsele și serviciile noastre spre protejarea noastră și a clienților și utilizatorilor noștri.

Te rugăm să ai în vedere faptul că motivul pentru care am decis crearea posibilităților de a împărtăși păreri și chiar de a publica articole în conținutul platformei noastre a constat în dorința de susținere a propagării informațiilor corecte și utile cu privire la tematicile pe care le abordăm, motiv pentru care îți vei asuma în integralitate repararea în integralitate a oricărui prejudiciu pe care l-ai putea aduce nouă, clienților sau utilizatorilor noștri.

Pe de altă parte, îți asumi în calitate de utilizator faptul că în situații excepționale poți fi supus unui conținut inexact, incorect, defăimător, denigrator ori altele asemenea pe care noi nu ni le asumăm sub nicio formă, răspunderea câzând în sarcina creatorului respectivului conținut.

Față de utilizarea platformei te angajezi să nu manifești niciun fel de comportament nelegitim, defăimător, mai precis care nu respectă prezentul document, în caz contrar rezervându-ne dreptul de a-ți cere repararea prejudiciului în mod integral în condițiile și sub formele prevăzute de legislația în vigoare.

În același timp, îți asumi responsabilitatea pentru modalitățile în care te raportezi la noi și față de posibilitățile de a ne încălca drepturile ori pe ale altei persoane. Îți este interzis să realizezi orice fel de acțiune prin care ai putea în orice mod, intenționat sau nu duce în eroare alți utilizatori ori interferarea ori peturbarea accesului altor utilizatori către plaftorma noastră.

Îți asumi răspunderea pentru introducerea oricărui program de tip malware, a oricăror viruși ce ar putea dăuna funcționalității corespunzătoare a platformei noastre.

Îți asumi responsabilitatea și pentru falsificarea oricăror elemente ce ți-ar puea oferi accesul către utilizarea nepermisă a produselor noastre, dar și pentru promovarea și sprijinirea oricărui cult, sectă sau organizație prin promovarea noastră lipsită de acordul nostru.

Nu răspundem pentru niciun fel de prejudicii pe care ție sau unui terț le putem cauza în executarea obligațiilor noastre și nici pentru daunele ce survin modalităților necorespunzătoare în care alegi utilizarea produselor.

Cade în sarcina ta obligația de a păstra în siguranță credențialele aferente contului tău și produselor la care îți oferim acces, utilizarea lor fiind individuală iar ție fiindu-ți interzisă distribuirea lor de orice fel.

Nu suntem răspunzători de prejudiciile sau daunele cauzate, de eventualele disfuncționalități tehnice a platformei.

IX. Limitări și excluderi

Ne place să fim clari înțeleși, așadar îți amintim că produsele pe care le poți achiziționa și serviciile pe care le poți contracta nu îți oferă niciun fel de garanție a unui beneficiu material ori de orice altă natură ulterioară, astfel încât în afara cursurilor pentru care oferim certificări, în funcție de tipul acestora, nu ne asumăm niciun fel de responsabilitate cu privire la cele pe care ți le însușești.

Îți amintim că scopul nostru este acela de a îmbunătății calitatea muncii prin crearea unor standarde de muncă excepționale formând competențe și instruind tineri viitori profesioniști, asumarea noastră rezumându-se strict la actul didactic și la conținutul corect și actual al informațiilor pe care le transmitem în numele nostru, al formatorilor, angajaților și partenerilor noștri.

Așa cum te-am notificat și anterior ne rezervăm dreptul de a te exclude de la utilizarea plaformei noastre ori de la posibilitatea contractării serviciilor noastre în cazurile în care manifești comportamente nelegitime și prejudicioase de natură a ne afecta pe noi ori clienții și oricare alte persoane cu care interacționăm.

Ești responsabil în integralitate pentru orice fel de costuri suplimentare pe care le generezi pentru accesarea platformei generate de locația din care o accesezi, fie că este vorba despre costuri de telefonie, internet și altele asemenea.

X. Sesizări, recomandări și reclamații

Am creat Sensorial REALM tocmai din dorința de a-ți satisface toate nevoile și de a-ți oferi produse și servicii de cea mai înaltă calitate, motiv pentru care suntem în permanență atenți la situațiile pe care dorești să ni le semnalezi sub forma sesizărilor, recomandărilor și reclamațiilor pe care vom încerca necontenit să le soluționăm cu celeritate în termen de maximum 30 de zile calendaristice. Ne rezervăm dreptul de a întârzia și de prelungi acest termen cu maximum 10 zile calendaristice în situații excepționale.

Pentru a ne transmite orice sesizări, recomandări sau reclamații te rugăm să ne scrii la adresa de email contact@terapie-realm.ro ori să ne contactezi la numărul de telefon 0722 291 066.

Te rugăm să ai în vedere faptul că nu suntem obligați să răspundem la sesizări și reclamații ce privesc produsele sau serviciile pe care nu le-ai achitat.

XI. Colectarea, prelucrarea și stocarea datelor cu caracter personal a persoanelor fizice

Prin utilizarea platformei și pentru posibilitatea de a accesa toate produsele și serviciile pe care aceasta le oferă te obligi la crearea unui cont de utilizator care în afara unor alte situații asemenea va presupune furnizarea de date cu caracter personal ale cărei condiții privind colectarea, prelucrarea și stocarea lor le regăsești în Politica noastră de Confidențialitate ce completează acest document privind Termenii și Condițiile de utilizare a platformei și a oricăror altor elemente pe care le deținem.

XII. Forța majoră

În cazul evenimentelor de forță majoră, în condițiile și subtermenii prin care Codul Civil definește forța majoră, nici clientul și nici vânzătorul nu vor fi răspunzători pentru neexcutarea obligațiilor lor contractuale, fie că este vorba despre neexcutarea la termen și/sau în mod corespunzător, în mod total sau parțial.

În situația în care termen de maximum 15 zile calendaristice de la data producerii evenimentului de forță majoră, respectivul eveniment nu încetează, oricare dintre părți va avea dreptul să o notifice pe cealaltă cu privire la încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.

XIII. Soluționarea litigiilor

Prezentul document constituie un contract legal încheiat la distanță, supus legii române și acceptat prin simpla sa bifare. În situația în care se ivesc situații conflictuale vom încerca depunerea tuturor diligențelor necesare spre soluționarea amiabilă a conflictelor, în caz contrar litigiile fiind soluționate de instanțele judecătorești române competente potrivit legii.

XIV. Modificarea și actualizarea termenilor și condițiilor

Ne rezervăm dreptul de a modifica și actualiza prezentul document și de a alege modalitatea prin care te vom notifica menținând însă recomandarea fermă de a consulta periodic această secțiune spre a te asigura de luarea la cunoștință în mod corect a celor pentru care îți oferi acordul.

Scroll to Top