Politica de confidențialitate

Avem misiunea de a îi transforma pe toți ce ni se alătură în persoane pentru care succesul în carieră reprezintă varianta indubitabilă.

Bun venit! În continuare vei putea citi nota de informare cu privire la confidențialitatea datelor personale ori Politica de Confidențialitate, așa cum mai este ea denumită, pentru a fi sigur de deținerea tuturor informațiilor necesare cu privire la prelucrarea datelor tale cu caracter personal în momentul în care începi interacțiunea cu noi fie prin intermediul website-ului nostru ori prin contractarea directă a unuia dintre serviciile pe care ți le oferim.

Suntem bucuroși că te afli aici și că ești interesat de serviciile noastre, motiv pentru care acordăm un deosebit respect încrederii tale și procedăm la expunerea politicii noastre de confidențialitate într-un mod cât mai transparent, concis și organizat pentru a te asigura de înțelegerea tuturor celor pe care le presupune relația ta cu noi.

Ce cuprinde politica noastră de confidențialitate?

I. Introducere
1. Care este scopul prezentei note de informare?
2. Cine suntem noi?
3. Cine ești tu?
4. Cum privim responsabilitatea față de link-urile de la terțe părți?

II. Conținut
1. Ce tip de informații colectăm?
2. Care sunt modalitățile de colectare a datelor tale personale?
3. Cum folosim informațiile/datele tale?
4. Care sunt scopurile pentru care îți colectăm și procesăm datele personale?
5. Care este temeiul legal pentru procesarea informațiilor pe care le oferi?
6. Care este perioada de timp pentru care îți stocăm informațiile?
7. Care sunt categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal?

III. Termeni și aspecte suplimentare
1. Ce înțelegem prin transferuri internaționale ale datelor tale și măsurile de siguranță?
2. Ce drepturi ai cu privire la datele cu caracter personal pe care le furnizezi?
3. Care sunt consecințele refuzului îndeplinirii obligației de furnizare a datelor cu caracter personal la momentul intenției încheierii colaborării cu noi?
4. Cum anume ne îngrijim de securitatea datelor tale?
5. Când și cum putem modifica și actualiza nota de confidențialitate?

I. Introducere

1. Care este scopul prezentei note de informare?

Scopul prezentei note de informare cu privire la confidențialitatea datelor cu caracter personal pe care urmează să le prelucrăm odată cu furnizarea acestora către noi este de a te asigura de faptul că depunem toate diligențele pentru a prelucra datele tale în condiții de maximă siguranță și strict spre îndeplinirea scopului pentru care acestea au fost oferite și pentru care tu ți-ai oferit acordul prin agreerea prezentei.

Îți amintim că Sensorial REALM colectează, prelucrează și stochează datele tale oferite cu ocazia oricărei interacțiuni cu noi, astfel nu te vei rezuma la datele pe care le oferi prin intermediul acestui website, ci și al conturilor pe care le administrăm pe social media precum: Facebook, Instagram, Tik Tok, Youtube, Linked In și altele.

2. Cine suntem noi?

Spre înțelegerea facilă a politicii noastre de confidențialitate asociază identitatea noastră cu cea a operatorului de date cu caracter personal, noi fiind cei ce colectăm, prelucrăm și stocăm datele tale spre realizarea scopului pentru care acestea au fost oferite.

Nume societate: SENSORIAL REALM S.R.L.
Obiect activitate principal: Centru de integrare și terapie senzorială
Sediu profesional: Bulevardul Chișinău, nr.21, București, sector 2, România
Punct de lucru: Bulevardul Unirii, nr. 27, bl. 15, sc. 2, et. 1, ap. 26, sector 4, București, România
Nr. înregistrare ONRC: J40/21274/09.11.2023
CUI: 49094890
Număr Telefon: +40 722 291 066 / +40 761 777 858
E-mail: contact@terapie-realm.ro / programari@terapie-realm.ro / comenzi@terapie-realm.ro

Pentru a-ți ușura munca și pentru a demonstra încă o dată respectul și interesul acordat față de eficientizarea timpului tău, am creat o adresă specială la care vei putea trimite oricând un mesaj în cazul în care ai o nelămurire cu privire la modalitățile de prelucrare și stocare a datelor tale cu caracter personal. Prin urmare, te așteptăm la adresa contact@terapie-realm.ro ori de câte ori consideri că ai nevoie de câteva informații spre dezlegarea oricăror neclarități.

3. Cine ești tu?

Pentru a crea un raport este nevoie de cel puțin două părți, motiv pentru care în raportul dintre noi, în calitate de Operator de date cu caracter personal și tine, tu vei fi cel identificat sub denumirea de ,,persoană vizată”, adică persoana ale cărei date le colectăm, prelucrăm și stocăm în vederea realizării obiectului pentru care transferul inițial de date a avut loc.

4. Cum privim responsabilitatea față de link-urile de la terțe părți?

Așa cum am menționat și în prezentarea scopului prezentei note de informare, ne asumăm responsabilitatea strict față de cele pe care le redactăm și expunem prin intermediul site-urilor, aplicațiilor și platformelor proprii, motiv pentru care te atenționăm cu privire la asumarea pe propria răspundere a interacțiunii cu oricare alte link-uri terțe care apar pe site-urile sau platformele noastre ori pe orice alt instrument din online pe care îl deținem.

Așadar, te învederăm cu privire la faptul că nu deținem sub nicio formă controlul asupra unor alte părți terțe, nici măcar asupra celor către care facem noi trimitere prin indicarea unor link-uri pe care într-o anumită eventualitate te invităm să le vizitezi, fie că această trimitere este realizată în mod direct de către noi ori de către utilizatorii noștri.

Astfel, ești pe deplin responsabil de asumarea răspunderii integrale a oricărui prejudiciu direct sau indirect care ar putea apărea în interacțiunea ta cu oricare alte părți ce nu fac parte din politica noastră de confidențialitate.

II. Conținut

1. Ce tip de informații colectăm?

Tu, în calitate de persoană vizată, adică identificată sau identificabilă oferi următoarele date cu caracter personal pentru ca noi să putem începe colaborarea cu tine ori livrarea unui dintre serviciile noastre:

Nume și prenume: îți cerem numele și prenumele ori numele și prenumele reprezentanților tăi spre identificarea ta și spre încheierea contractelor față de care îți exprimi interesul și prin care vei putea acea acces la unul dintre serviciile noastre sau prin care vei putea deveni chiar unul dintre partenerii noștri.

Data nașterii: așa cum bine știi oferim servicii nu doar persoanelor adulte, astfel încât mulți dintre beneficiarii cursurilor noastre sunt copii. Astfel, pentru încheierea contractelor și posibilitatea furnizării serviciilor educaționale către care vom avea nevoie de comunicarea cu reprezentanții legali ai minorului în cauză spre a ne asigura de constituirea unui raport contractual valabil și supus în integralitate rigorilor legii.

Adresa de e-mail: într-o lume puternic tehnologizată alegem să îți cerem adresa de e-mail nu doar pentru a colecta în plus date personale ce îți aparțin, ci pentru a te putea notifica cu privire la orice detaliu ți-ar fi de interes în desfășurarea raporturilor dintre noi ori în vederea încheierii unor colaborări viitoare.

Adresa de domiciliu/rezidență: avem nevoie de adresa ta pentru a putea completa datele de facturare și, eventual, pentru a-ți putea transmite certificatele, manualele și orice alte produse pe care le poți solicita și care pot decurge din interacțiunea cu noi.

Numărul de telefon: îți cerem numărul de telefon pentru facilitatea interacțiunii cu noi și pentru îmbunătățirea comunicării dintre noi și clienții noștri.

Semnătura: colectăm semnăturile clienților noștri spre autentificarea relațiilor contractuale dintre noi.

Date financiare/de tranzacționare: îți putem cere detalii cu privire la plățile efectuate sau pe cele referitoare la cardul/contul bancar ori în legătură cu achizițiile pe care le faci privind serviciile noastre.

Date IT: pentru un mai bun control al accesului pe site îți colectăm datele IP, datele de login, tipul și versiunea de browser, setările privind fusul orar și locația, plug-inurile de browser și versiunile acestora, sistemul de operare, platforma de operare și alte tehnologii de pe dispozitivele pe care le folosești.

Date de profil: colectăm username-ul și parola și avem în vedere comenzile pe care le plasezi prin intermediul site-ului nostru și nu numai, feedback-ul pe care ni-l oferi și preferințele tale pentru a ne asigura de menținerea unui progres permanent în relația cu clienții noștri.

Date de utilizare: ne interesează modul în care folosești site-ul, produsele și serviciile noastre, iar în acest sens înțelegem inclusiv prelucrarea interacțiunilor tale cu noi prin intermediul evenimentelor ce includ sesiunile de workshop-uri, coaching și altele asemenea, din mediul online și offline, care sunt sau nu înregistrate.

Date privind marketingul și comunicarea: în cazul în care optezi pentru a primi ofertele noastre vom colecta datele tale cu privire la realizarea obiectului ce privește metodele noastre de comunicare cu tine.

Nu colectăm niciun fel de informații ce fac parte din Categoriile Speciale de Date Personale, prin urmare nu suntem interesați de colectarea informațiilor ce privesc originea rasială sau etnică a persoanelor cu care interacționăm, confesiunea religioasă sau convingerile politice și oricare alte asemenea.

Atenție! Te informăm cu privire la faptul că putem folosi datele tale pentru realizarea unor date statistice sau demografice, însă într-o modalitate ce nu va permite sub nicio formă identificarea directă sau indirectă a identității tale. Astfel, facem referire la posibilitatea de a folosi date agregate, prin date agregate înțelegând date rezumate sub forma unor grupuri statistice, fără a permite individualizarea persoanelor existente în interiorul acelor grupuri.

2. Care sunt modalitățile de colectare a datelor tale personale?

Ca să fim mai preciși, așa cum reiese și din cele de mai sus, modalitățile în care colectăm datele tale personale pot fi împărțite în două categorii simple: în mod direct, chiar de la tine, și indirect, prin intermediul acțiunilor tale de utilizare a site-ului nostru, prin intermediul bazelor de date publice ale autorităților publice ori de la terțe părți.

În afara momentului în care ne oferi datele tale personale spre realizarea unui cont, pentru a te abona la newsletter-ul nostru ori pentru realizarea oricărei alte cerințe pe care ne soliciți să o îndeplinim, îți amintim faptul că putem colecta date personale pe care le oferi și prin simpla utilizare a site-ului nostru, date cu privire la echipamentele și dispozitivele pe care le folosești, toate acestea fiind realizate prin intermediul acceptului de utilizare a cookie-urilor și a altor tehnologii similare.

De altfel, cu privire la colectarea datelor tale personale de la diverse terțe, părți, îți amintim faptul că putem colecta informații disponibile public în conținutul platformelor precum Google Analytics și nu numai ori din conținutul site-urilor oricăror autorități publice precum Registrul Comerțului, Ministerul Finanțelor etc.

3. Cum folosim informațiile/datele tale?

Ca să fim mai preciși, așa cum reiese și din cele de mai sus, modalitățile în care colectăm datele tale personale pot fi împărțite în două categorii simple: în mod direct, chiar de la tine, și indirect, prin intermediul acțiunilor tale de utilizare a site-ului nostru, prin intermediul bazelor de date publice ale autorităților publice ori de la terțe părți.

În afara momentului în care ne oferi datele tale personale spre realizarea unui cont, pentru a te abona la newsletter-ul nostru ori pentru realizarea oricărei alte cerințe pe care ne soliciți să o îndeplinim, îți amintim faptul că putem colecta date personale pe care le oferi și prin simpla utilizare a site-ului nostru, date cu privire la echipamentele și dispozitivele pe care le folosești, toate acestea fiind realizate prin intermediul acceptului de utilizare a cookie-urilor și a altor tehnologii similare.

De altfel, cu privire la colectarea datelor tale personale de la diverse terțe, părți, îți amintim faptul că putem colecta informații disponibile public în conținutul platformelor precum Google Analytics și nu numai ori din conținutul site-urilor oricăror autorități publice precum Registrul Comerțului, Ministerul Finanțelor etc.

4. Care sunt scopurile pentru care îți colectăm și procesăm datele personale?

Pentru relevarea mai clară a scopurilor pentru care îți colectăm, prelucrăm și stocăm datele personale ți-am pregătit următoarele informații:

Colectăm datele tale pentru:

  • Realizarea unui cont de utilizator
  • Obținerea accesului la serviciile și produsele noastre
  • Obținerea accesului la materialele noastre de lucru
  • Încheierea unui contract de prestări servicii cu noi
  • Trimiterea solicitărilor/cererilor pe care le ai față de noi
  • Gestionarea corectă și eficientă a relației ce constituie obiectul raportului nostru contractual
  • În scopuri de marketing
  • În vederea îmbunătățirii serviciilor noastre
  • Spre obținerea unor date de analiză ce pot contribui la eficientizarea și dezvoltarea platformei noastre
  • În vederea consultării opiniilor și recomandărilor tale cu privire la serviciile și produsele pe care le-ai contractat

Cu siguranță, datele tale personale ne vor ajuta și spre identificarea nevoilor tale pentru care îți vom putea trimite oferte sau reclame, dar pe care nu ești obligat să le primești. Astfel, în cazul în care vei dori dezabonarea de la astfel de servicii, vei avea posibilitatea să soliciți acest lucru, însă ea nu va implica și ștergerea datelor tale personale, ci simpla anulare a posibilității noastre de a mai trimite către tine eventuale oferte ale serviciilor noastre. Cu privire la transmiterea datelor tale personale către terți, stai fără griji, nu vom face acest lucru fără obținerea acordului tău prealabil.

De asemenea, te notificăm cu privire la orice situație în care vom dori să îți folosim datele pentru alte scopuri decât cele ce decurg din prezenta politică de confidențialitate, în afara celor pentru care legea prevede posibilitatea de a realiza acest fapt fără consimțământul tău exprimat.

Cu privire la utilizarea Cookies-urilor îți amintim că ai posibilitatea de a seta dezactivarea acestora ori de a le refuza, însă trebuie să ai în vedere faptul că acest lucru ar putea atrage imposibilitatea de a accesa anumite părți ale platformei ori funcționarea ei necorespunzătoare.

5. Care este temeiul legal pentru procesarea informațiilor pe care le oferi?

Prelucrarea datelor tale cu caracter personal se realizează în vederea încheierii și executării unui contract.

Prelucrarea datelor tale personale în scopuri de marketing se va face doar cu acordul tău expres.

6. Care este perioada de timp pentru care îți stocăm informațiile?

Păstrăm informațiile cu privire la datele tale cu caracter personal pe toată durata desfășurării relațiilor noastre constractuale și cât timp este necesar pentru îndeplinirea scopurilor ce decurg din aceasta. De asemenea, păstrăm datele tale atât timp cât este necesar spre a putea respecta obligațiile pe care le avem cu privire la înregistrarea documentațiilor ce vizează interesul autorităților fiscale sau a altor autorități administrative și nu numai și, totodată, spre asigurarea drepturilor legale ale societății noastre.

7. Care sunt categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal?

În afara autorităților, în cazul în care este necesar, datele tale cu caracter personal pot fi furnizate terțelor părți cu care noi colaborăm spre livrarea serviciilor pe care tu le-ai accesat prin încheierea contractului cu noi. Dezvăluim furnizorilor noștri de servicii doar informațiile personale de care au nevoie pentru a efectua serviciile pe care le solicităm și cerem acestora să nu utilizeze datele în vederea niciunui alt scop. Înformațiile pe care le colectăm pot fi stocate în una sau mai multe dintre bazele de date găzduite de părți pe teritoriul UE. Aceste părți nu pot utiliza sau accesa informațiile tale decât spre stocarea și recuperarea lor în cloud.

Angajăm diverse terțe părți spre trimiterea informațiilor și livrarea produselor pe care le-ai achiziționat ori câștigat în cadrul interacțiunii cu noi.

7. Care sunt categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal?

În afara autorităților, în cazul în care este necesar, datele tale cu caracter personal pot fi furnizate terțelor părți cu care noi colaborăm spre livrarea serviciilor pe care tu le-ai accesat prin încheierea contractului cu noi. Dezvăluim furnizorilor noștri de servicii doar informațiile personale de care au nevoie pentru a efectua serviciile pe care le solicităm și cerem acestora să nu utilizeze datele în vederea niciunui alt scop. Înformațiile pe care le colectăm pot fi stocate în una sau mai multe dintre bazele de date găzduite de părți pe teritoriul UE. Aceste părți nu pot utiliza sau accesa informațiile tale decât spre stocarea și recuperarea lor în cloud.

Angajăm diverse terțe părți spre trimiterea informațiilor și livrarea produselor pe care le-ai achiziționat ori câștigat în cadrul interacțiunii cu noi.

III. Condiții speciale

1. Ce înțelegem prin transferuri internaționale ale datelor tale și măsurile de siguranță?

Transferul datelor tale către un alt stat poate avea loc doar în condițiile în care statul către care se va realiza transferul asigură un nivel de protecție adecvat al datelor tale. Cu toate acestea, la acest moment nu intenționăm realizarea unui astfel de transfer, iar în cazul în care ar fi necesar am face acest lucru doar cu exprimarea consimțământului tău prealabil.

În cazul transferului de date către un stat a cărui legislație nu prevede protecția cel puțin egală cu cea oferită de Regulamentul General de Protecție a Datelor, ne vom asigura de existența unor garanții suficiente față de protejarea drepturilor tale fundamentale. Toate aceste garanții vor fi stabilite de noi prin contractele pe care le vom încheia cu furnizorii și prestatorii de servicii către care se va realiza transferul.

Dacă unul dintre furnizorii ori prestatorii noștri de servicii vor fi localizați în afars SEE (Spațiului Economic European) vom avea grijă ca datele tale să beneficieze de un nivel de protecție corespunzător spre asigurarea respectării integrității, drepturilor și libertăților tale.

2. Ce drepturi ai cu privire la datele cu caracter personal pe care le furnizezi?

Spre exercitarea drepturilor care îți sunt recunoscute cu privire la datele personale pe care le oferi în relația cu noi, te rugăm să ne contactezi la adresa contact@terapie-realm.ro având în vedere faptul că termenul de răspuns este de 30 zile lucrătoare. De altfel, te notificăm cu privire la faptul că nu există niciun fel de taxă pe care trebuie să o achiți pentru exercitarea drepturilor tale, mai jos regăsind câteva dintre acestea pentru a-ți facilita înțelegerea prezentului paragraf:

  • Dreptul de a-ți retrage consimțământul ori de câte ori prelucrarea datelor tale s-a bazat în mod exclusiv pe exprimarea acestuia.
  • Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale personale.
  • Dreptul de a modifica, șterge sau corecta datele tale personale în anumite circumstanțe prevăzute de lege.
  • Dreptul de a restricționa sau de a te opune prelucrării datelor tale personale.
  • Dreptul de a te adresa justiției.
  • Dreptul de a depune o plângere la una dintre autoritățile de supraveghere în cazul în care consideri acest fapt necesar. Cu toate acestea, te sfătuim ca înaintea depunerii oricăror astfel de diligențe, să ne notifici cu privire la problema ta și să ne permiți încercarea soluționării acesteia pe cale amiabilă.

Nu știi care este autoritatea ta de supraveghere? Îți lăsăm câteva informații importante chiar aici:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Adresa: Bd. General Gheorghe Magheru, nr.28-30, cod poștal 010336, București, Sector 1, România
Telefon: 0318 059 211/ 0318 059 212
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

3. Care sunt consecințele refuzului îndeplinirii obligației de furnizare a datelor cu caracter personal la momentul intenției încheierii colaborării cu noi?

Te asigurăm că singurele motive pentru care îți colectăm, prelucrăm și stocăm datele personale sunt cele pe care le găsești în această notă de informare, mai precis posibilitatea noastră de a te face clientul nostru prin a încheia un contract de prestări servicii cu tine ori posibilitatea ta de a ne urmări și de a beneficia de cele pe care ți le putem oferi abonându-ne la noi.

Astfel, în cazul în care refuzi să furnizezi datele tale, în special cele ce sunt bifate cu steluță în momentul în care completezi formularele noastre există posibilitatea de a nu putea beneficia și încheia raportul de colaborare cu noi. Totuși, dacă ai nelămuriri, nu ne deranjează deloc să te ajutăm și te așteptăm oricând cu un mesaj, e-mail sau apel pentru a discuta cele față de care te temi.

4. Cum anume ne îngrijim de securitatea datelor tale?

Ori de câte ori colectăm, prelucrăm și stocăm datele tale personale ne asigurăm de depunerea celor mai bune diligențe spre a o face bine și în cel mai sigur mod posibil spre a te proteja pe tine și a-ți arăta respectul cuvenit. Astfel, printre măsurile pe care le abordăm spre păstrarea confidențialității enumerăm următoarele:

  • Controlul Accesului Fizic
  • Controlul Accesului Electronic la sistemele noastre
  • Controlul Transferului de Date
  • Scanarea zilnică a vulnerabilității
  • Eliminarea Automată a Programelor Malware
  • Accelerarea Avansată a site-ului web
  • Minimizarea datelor
  • Restrângerea accesului la date
  • Asigurarea exactității datelor
  • Actualizarea constantă a politicilor de funcționare interne
  • Instruirea specifică a personalului
  • Anonimizarea datelor în situațiile permise, posibile

Facem tot posibilul să avem grijă de tine la cele mai înalte cote pentru evitarea oricăror neplăceri ori prejudicii aduse în legătură cu activitatea de prelucrare a datelor!

5. Când și cum putem modifica și actualiza nota de confidențialitate?

Ne rezervăm dreptul de a modifica și actualiza prezenta notă de informare oricând considerăm necesar, fără o notificare prealabilă a clienților și abonaților noștri, în afara postării acestui fapt în conținutul site-ului nostru.

Te sfătuim așadar să verifici periodic secțiunea Politicii noastre de Confidențialitate pentru a te asigura de cunoașterea conformă a datelor acesteia.

Scroll to Top